neděle 12. února 2017

Radost....

Už dlouho jsem chtěla talíře Färgrik z Ikei a konečně jsem se dočkala.
Starší dcera si zařizuje bydlení a tak s přítelem jela nakupovat nábytek.
Tak hned ode mě dotala seznam. Talíře, hrnky, misky. Hrnky bohužel neměli, 
ale proto nebyla moje radost menší, 
protože talíře a misky
 MÁM :-D







          Jak se blíží moje operace, mám čím dál větší strach. Ale bez ní by to bylo horší.
Doufám, že vše proběhne tak, jak má a já budu brzy doma.

Včera jsme byli na otočku na Šumavě, tam se dcera odstěhovala 
a viděli jsme domeček, kam se stěhují. Je opravený, ale i tak je čeká ještě spousta práce. 
Neměla jsem sebou foťák jen tablet,
 ale i tak jsem musela vyfotit kříž
 na rozcestí nedaleko
  domku.







V černobílé vynikne dokonale.
❤❤❤






2 komentáře:

  1. Držím pěsti! Mějte se pěkně a hlavu vzhůru. Jaro už je za dveřmi. :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc ❤
    Už jsem doma a je to v pořádku.
    Ano, na jaro se moc těším.
    Krásný večer
    D.

    OdpovědětVymazat