pátek 20. ledna 2017

Mrazivé dny.....

Tohle počasí miluju......-10° jasno, trochu sněhu.
Slunce nádherně svítí, mráz trochu štípe do tváří, sníh křupe pod nohama
 a všude tak nádherné ticho.......…
To se pak krásně vyčistí hlava od negativních myšlenek.
Jako kdyby se zalekly toho chladu
 a utekly...
Ano, je to hloupost., ale pravě takový pocit mám.
Je mi líp....
Včerejší procházka byla taková malá očista od nedobra,
nechci psát zla - to je moc silné a negativní slovo.
Vlastně mam pro to výraz, který tomu odpovídá
...CHMURY...
........
Je tu něco, s čím se stále nějak nemůžu vyrovnat.
To, jak se lidé mění. 
Nevím, jak si to vysvětlit. Počáteční snaha vypadat lépe? Snaha se zalíbit? Zaujmout?
 Není to jen teď,
bývalo to vždy, jen mi připadá, že je toho víc a víc.
Možná si častěji nasazujeme růžové brýle a máme je na očích déle, než je dobré.
Možná také, že čím jsem starší, tím více si to uvědomuji....

....…...
Tohle se mi líbí

„Všechno co opravdu potřebuji znát, o tom jak žít, co dělat a jak vůbec být, jsem
se naučil v mateřské školce. Moudrost mě nečekala na vrcholu zvaný postgraduál,
ale na pískovišti v nedělní škole. Tohle jsem se tam naučil:
O všechno se rozděl.
Hraj fér.
Nikoho nebij.
Vracej věci tam, kde jsi je našel.
Uklízej po sobě.
Neber si nic, co ti nepatří.
Když někomu ublížíš, řekni promiň.
Před jídlem si umyj ruce.
 Splachuj.
Teplé koláčky a studené mléko ti udělají dobře.
Žij vyrovnaně – trochu se uč a trochu přemýšlej a každý den trochu maluj a kresli a hraj
si a pracuj.
Každý den odpoledne si zdřímni.
Když vyrazíš do světa, dávej pozor na auta, chytni někoho za ruku a drž se s ostatními
pohromadě.
Nepřestávej žasnout.". Robert Fulghum........








Krásnou sobotu ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat