úterý 31. května 2016

Konec května....

Než jsem se nadála, už je tu zase konec května.
Zítra už je červen a tak alespoň maličký příspěvek.
Ani se tomu nechce věřit, jak ten čas letí.
Na zahradě je vidět, že se blíží léto. Po dešti všechno roste, hlavně plevel :-) .
Ale už moc se těším na čerstvou zeleninu a ovoce.
Jinak je jeden den jako druhý. A co dělám? Pracuju....pleju, uklízím, vařím, peču a tvořím ...
Chodím na procházky se stále unavenějším Samem, to víte, je mu 8 let a to je ve psím životě už skoro dědeček :-)
















PS - dvakrát jsem ke snídani měla ovesnou kaši, a nadšení žádné
- nakonec jsem zkusila placičky z ovecných vloček, to šlo
  - vyzkoušela jsem ledový čaj připravený za studena, dobré
- připravila jsem si střih na halenu
- to je zatím vše:-( 

A tedy ještě dnes k večeři  - cuketové špagety se sýrem, vejce a zavařené kukuřičky.




2 komentáře:

  1. Zase jsem objevila jeden krááásně rozkvetlý a tvořivý blog !!! posílám letní pozdrav ♥ Iva

    OdpovědětVymazat